get this

Saturday, June 11, 2011

Camp St. John

Saya teringat pasal something o .
Pasal Camp St. John last year.
Miss that time o .
Yg first time saya ikut kan, terus saya jadi ketua kumpulan ni .
Lucu o . Dalam kumpulan saya, tiga orang ja perempuan .
Selebihnya lelaki .
Yang time buat khemah, saya tidak tolong mereka ni .
Alasan saya "saya tidak tahu macam mana mau buat" haha .
Malam pertama kami tidur di sana ,
Saya dating sama satu orang lelaki .

Nhe na lah tu lelaki .
Lepas tu , kami ada pertandingan memasak .
Ahhai . Paling lucu Divisi Smk Kolombong . Kami lah tu .
Balik'balik cuba pasang api , tapi tidak dapt jugak ni .
Last'last , kena bagi starter oleh Sergeant Ricci .
Terus, marak lah .
Tapi sayang , dua ekor ikan kami panggang kan, 1 ja yang masak .

Tukang Masak~


Tukang Masak~

Ikan kami

Lepas tuh , malam kebudayaan .
Ni malam memang yang paling malang .
Elferra sakit dan saya penat sangat !

Petang tuh . Lepas kami siap semua kerja .

Ni sebelum kami buat persembahan

Ni time kami buat persembahan .

Terus besoknya, kami pulang sudah .
Sebab kami di sana cuma 3 hari 2 malam .
Time tu saya sempat bergambar dengan orang yang saya minat . Hehe .

Ini lah tu yang saya maksudkan .


Snap'snap with Puan Beatrice

Yang time mau pulang dah . 
DIVISI SMK KOLOMBONG !!




No comments:

Post a Comment