get this

Saturday, November 19, 2011

Mimpi ...

susah oh kan untuk melenyapkan atau memasukkan seseorang dari mimpi walaupun sebenarnya mimpi tu mimpi kita sendiri . yang menghairankan , kebanyakan cerita kata mimpi kita , kita yang control . tapi sya try control untuk memasukkan dia dalam mimpi saya , tak dapat pun . dia yang masuk sendiri dalam mimpi saya adalah . hehe . teringat saya time waktu kecil dulu . time tu saya minta sangat dengan mermaid . sampai pasang angan-angan yang satu hari nanti ada magic jadikan saya mermaid . lucu kan . ok , back to the story . hari tu saya tengok cerita mermaid la . tapi tak tau apa tajuknya tu . then sebelum saya tidur , saya pray la . ehh , mestilah kena pray kan . then , saya cakap dengan tuhan supaya dalam mimpi saya nanti , saya jadi mermaid . alahai , tapi sayang , takde juga tu mimpi datang . hampehh . then , semalam , selepas selesai ja chat dengan kekasih hati , rasa ngantuk la . tapi masih online jugak . sebelum tidur tu , pray dulu la . then dalam hati cakap , nak mimpi pasal dia . dan betul-betul terjadi . tapi tak berapa suka la mimpi tu . saya terpaksa kahwin dengan orang lain dan bukannya dia . OHMAIGOAT ! terkejut betul dalam mimpi tu . tapi akhirnya , orang yang saya terpaksa kahwin tu taknak kat saya . then , saya pun kahwin la dengan dia . wahh , happynya . harap-harap betul-betul la terjadi nanti . tapi part yang saya terpaksa kahwin dengan orang lain tu saya taknak OK . tak suka . nanti tiba-tiba tak dapat kahwin pulak dengan dia . hehe^^ . harap-harap malam ni , dapat mimpi lagi pasal dia . #kbaii (:

1 comment: